dissabte, 30 d’octubre del 2010

GoSsOs

M'agraden molts grups, moltes cançons (algunes de les quals, em fa vergonya reconèixer-ho), he vist molts concerts en directe, alguns dels quals he repetit força vegades, d'alguns també me n'he cansat, d'altres m'agradaria tornar-los a veure, altres els veuré d'aquí a poc per primera vegada i em fa il·lusió. Però sempre hi ha un grup que t'agrada més. Els veus i els tornes a veure, i tenen alguna cosa que t'enganxa d'una manera brutal i irreversible. És addicció, es il·lusió, és amor, és admiració, és complicitat. És una passada. Són una passada, són els Gossos.


Tinc un mòbil que és una passada, 8 megapixels, però tot i així no té res a veure amb una càmara d'aquelles Reflex...














Fa una setmana em van proposar d'anar a Cerdanyola. A veure els Gossos, un altre cop? Clar que sí!! En teniem ganes. I ahir, estava allà, al teatre ateneu de Cerdanyola, a la fila 8, amb un doble d'en Hugh Grant que ballava d'una manera molt graciosa al davant i un home ranci al meu costat que havia acompanyat al fill que volia sentir Corren, i que s'avorria com una ostra (va mirar el rellotge com 10 vegades!!!). I els Gossos tocaven per mi. Sí, només per mi, o això m'agradava pensar mentre flipava amb les projeccions que porten. I la música ahir sonava millor que mai, tocava directament la part més sensible del cor, i em feia pensar en la sort que tinc de veure tant sovint al meu grup preferit.



Per escoltar... Ploren somnis

3 comentaris:

  1. Molt xulo, Glòria!!!

    És evident que m'hi sento identificada amb les teves paraules....

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Hola! Gràcies per passar-te :P
    Hehehe. És que el concert de divendres va ser brutalíssim... No el puc descriure amb una altra paraula, i el moment aquest que descric al blog... Buf!!! A mi els gossos tb m'agraden molt molt, però no sé perquè, no els tinc la pista tan seguida com tu, hehehe. Suposo que entre la falta de pasta i de temps i tot això... En fi, llarga vida als Gossos!!!

    ResponElimina
  3. Per cert, amb l'eufòria, ahir em vaig acabar registrant al seu fòrum, hehe. Suposo que la Glòria que hi ha per alla ets tu, o suposo malament??

    ResponElimina