diumenge, 24 d’octubre del 2010

tots som súpers!!!

Vaig a confessar el motiu pel qual (crec que) tinc mania a Barcelona i als barcelonins. I ho vaig a fer com a  súper 225.729 (tot i que quan vaig fer 14 anys em van fer fora del Club Súper 3, sens dubte una de les coses més traumàtiques de la meva vida). Tot i així em continuo sentint molt Super!!!

Però comencem pel principi...

Fa molts anys, quan encara hi havia en Petri, la Noti, la Nets, en Top, en Buf, en Flash, en Tomàtic i l'hiperdolent Megazero i la Ruïnosa, es va inventar la Festa dels Súpers, que era com la Meca per a tots els nens i nenes catalans. Però no van trobar cap millor dia per fer aquesta festa que els mateixos dies que a Girona estavem de festa major. Ma mare sempre deia que no anavem a Barcelona perquè a Girona eren Fires, i perquè amb tanta gent a l'estadi olímpic, tampoc haguéssim pogut fer res apart de cues. Però la veritat és que jo, després d'anar a veure l'espectacle infantil, les paradetes artesanals, o el que féssin a Girona, arribava a casa engegava la tele i m'empassava tota la Festa dels Súpers, que a aquella hora l'empalmaven amb l'Sputnik i passaven els concerts (recordo una vegada que la Ruïnosa li va dir al Gerard Quintana: "I perquè enlloc de dir-vos Sopa de Cabra no us dieu Sopa de Tortuga?"). Quins temps aquells... Sempre vaig tenir la sensació de que els de Barcelona ens tenien mania als de Girona, i per això feien la Festa dels Súpers en aquelles dates.

Aquest cap de setmana tornen a fer la Festa dels Súpers, i ara ja no coincideix amb les Fires de Girona, però ara tothom diu que ja no tinc edat per anar-hi. Quina merda!!!

A mi el Club Super 3 d'ara m'agrada molt!!! Recordo quan era petita, i el pitjor càstig d'estar malalt era estar-se tot el dematí tencat a casa i sense dibuixos animats. Ara que porto aquests horaris un pèl estranys i que em llevo a una hora que els nens ja són a escola, esmorzo mirant el Club Super 3. La gent de la meva quinta acostuma a rajar del nous Club Súper 3, però des que van canviar el logo de puntes afilades per aquest triangle més arrodonit, i des que van canviar uns personatges que ja no conectaven amb ningú per un Club Super 3 totalment renovat i amb molt bones cançons (res a veure amb "Qui s'enganxa a la rodanxa" i aquestes parides... les cançons del Super 3 d'ara, molen!) que m'ho torno a mirar. Només espero que tinguin un record per als primers Súpers de la història del Club, i posin alguna sèrie d'aquelles que s'emetien fa 15 anys. Sort del Doraemon...

Si heu arribat a llegir tota aquesta parrafada... és que sou uns nostàlgics xD

Per cert... Jo avui, des del meu sofà estant, també he fet un salt per salvar el planeta!!! :D





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada