dissabte, 2 d’octubre del 2010

per què l'estiu és tant curt i les cançons de l'estiu (una vegada s'ha acabat l'estiu) fan tanta ràbia?

Vaig tard, ara que ja fa fred qui se'n recorda de l'estiu? Però jo encara a aquestes alçades, 2 d'octubre, plena tardor, estic queixant-me: QUINA MERDA D'ESTIU!!! I perquè, em pregunta la gent?

Tenen raó, he tingut un estiu bastant de luxe, que va començar el 28 de maig acabant la universitat i anant a un concert del meu grup preferit a Cassà, una nit molt divertida. Vaig participar en el rodatge del videoclip "Help" de l'Orquestra Diversiones, en una tarda de diumenge que feia pensar en un estiu que començava i que seria genial (error!); vaig viure un Sant Joan apocaliptic, he anat a carpes potser tantes vegades com l'estiu passat (però m'ha semblat poc) i també a la Bohème, enguany amb cireres de regal; no he anat a Eivissa però he anat a Roses, i va estar molt bé; el casal, com cada any, molt divertit amb colònies amb incendi inclòs; he celebrat un carnaval d'estiu amb guerra de pistoles d'aigua incluïda; he vist als Amics de les Arts en vàries ocasions i fins i tot he fet dos doblets Amics + Diversiones, i un Amics + Gossos... brutal!!!

Però resulta també que s'han quedat molts plans al calaix, molta gent amb qui havia de quedar i no he quedat, molts llocs que havia d'anar i no he anat, moltes coses que havia de fer i no he fet,... Moltes coses que potser no podré fer més o potser m'hauré d'esperar fins l'estiu que ve... i falta tant!!! Ufff!!!

Dit això, dues preguntes:

Per què és tant curt l'estiu???
I PER QUÈ LES CANÇONS DE L'ESTIU FAN TANTA RÀBIA UN COP S'HA ACABAT L'ESTIU???
 
Reflexionem-hi...






PD: No he penjat el video del 2009 (Formentera) perquè encara fa més ràbia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada