dijous, 9 de setembre del 2010

Ja sóc llicenciada!!! I ara... què??

LLicenciat en belles arts,
doctorat en romànic medieval;
i ara estic formalment aturat,
esperant ser contractat.

Què faré? Sóc fruit d'un sistema
que no sap, no sap què fer;
i on posar els estudiants
que no siguin banquers o delineants.

No vull quelcom temporal,
sols pretenc tenir un jornal.
I invertir tres quartes parts del total
en un pis de protecció oficial.

Què faré? Si em fa por
entrar, entrar a l'ETT
i acabar fent de caixer,
o en un pis de l'Eixample de porter.

De xicota no en vull parlar,
no per res, però és que no la podria finançar.
El meu hobby habitual
és anar a veure les nenes maques del Raval,
perquè no costa ni un ral.

Jo vull treballar com un professional,
sóc un llicenciat en belles arts.
Ja sé el que vostè em dirà,
si dic ser un doctorat en romànic medieval:
Mira noi, a mi ni em ve ni em va.

Ni em ve, ni em ve, ni em va...
 
 
ELS AMICS DE LES ARTS
doctorat en romànic medieval
 










1 comentari: