dijous, 2 de setembre del 2010

El jardiner

Dormir és important. Estic totalment en desacord amb la gent que afirma rotundament que dormir és perdre el temps, que és malgastar la vida. Jo crec que dormir és fer una inversió en salut i en benestar. M'agrada dormir 9 o 10 hores cada dia; i llevar-me quan jo vulgui, no quan ho vulgui el despertador.

Ahir vaig anar a dormir a quarts d'1, intentant esbrinar com funciona això del blog (en informàtica sóc un zero a l'esquerra, però he pogut activar els comentaris :)) . Avui tornaré a anar a dormir tard si el temps ho permet, i aquest cap de setmana el passaré a Figueres, a l'Acústica. Per tant avui era dia de dormir fins que el cos digués prou, per estar en forma pel que m'espera.

Però ha aparegut el jardiner. No entenc perquè comencen a treballar tant d'hora aquesta gent (si ja no fa calor, a més avui no feia ni sol!!). I no entenc com en ple segle XXI amb tecnologies tant avançades com tenim, les màquines de jardineria fan tant de soroll.

Jardiners... ho sento, però us odio!!!


















A la foto jo, fent de jardinera... l'any 1989.

1 comentari:

  1. jajajajaja..que mona ella...doncs per mi dormi es un elicient que sense ell,no se pas que faria..xd

    ens veiem despres!!*

    I ENHORABONA PER EL BLOG!!!! <3

    PER CERT SOC LA MARIA TIA!!!juasjuas

    ResponElimina