dilluns, 13 de setembre del 2010

el dia que vaig canviar un "bed&breakfast" per un "jean luc" (o la importància de tenir cotxe)

A vegades, per molt que planifiquis les coses, te n'adones que no és possible fer segons què. Que a dins del teu cap tot sembla perfecte, les expectatives són màximes i s'augura una nit que passarà a la posteritat. Però quan toques de peus a terra comences a veure problemes per aquí, i problemes per allà,... La importància de tenir cotxe (fins ara no hi havia caigut...)

I, a vegades, val més la pena fer borrón y cuenta nueva, i buscar plans alternatius. Això és el que vaig fer dissabte. Sense més ni més, vaig canviar radicalment de plans. Vaig canviar un bed&breakfast per un Jean Luc. Vem anar a Barcelona a veure Els Amics de les Arts. Va ser un gran concert, vaig disfrutar com mai. Aquesta gent estan imparables, cada vegada se superen més (he trobat un video al youtube, us l'enllaço més avall... perquè us en feu una idea!)

Vaig augurar una nit per la posteritat. I així va ser. Però va ser molt diferent de com m'havia imaginat al principi. Potser hagués estat millor quedar-me a Girona, sense cotxe i buscar-me la vida... Hi ha coses que no tornen.

A vegades, els ocells fan cagarades.



5 comentaris:

  1. per un motiu o un altre, va passar a la posteritat. les coses passen i si passen, és per alguna cosa. així que aprofita tot el que puguis i el que no vulguis, fora :)

    un "està molt bé" pels amics, i per tots els grups que van tocar dissabte a l'arc de triomf :)

    ResponElimina
  2. hola Pol! jejeje no, no la RENFE suposo que anava bé, vem pujar amb el cotxe d'una amiga. el concert dels Amics a Barcelona va estar més que bé!! però a Girona tenia altres plans que no vaig fer i mai més podré fer... però a vegades, s'ha de triar.

    ResponElimina
  3. Hola Glòria! Nosaltres tampoc la vam poder viure tot aquella època, tot just devíem tenir 17 anys, estàvem per altres coses, teniem menys recursos...

    És per això que d'alguna manera ho estem vivint ara!

    Gràcies per passar i comentar!

    ResponElimina
  4. Jo crec, que el canvi que vares fer anar a Barcelona va ser bo i mes divertit per a tu.
    Però a vegades una ha de pensa 2 vegades en el que fa, pk com tu molt be dius, els plans que tenies a Girona no els podràs fer.
    Però la qüestió, es que estiguis bé amb tu mateixa i no te repeteixis mai del que vares fer a pesa de ser correcta o no !!!!

    ResponElimina