divendres, 3 de setembre del 2010

Acústica Figueres

La primera vegada que hi vaig anar va ser al 2003. Volia veure Menaix a Truà i Gerard Quintana (que aleshores acabava de treure el seu primer disc en solitari, i jo n'era molt fan); però al final només vaig veure en Quintana fent proves de so... l'endemà era el primer dia de cole!!!


El 3 de setembre del 2005 va ser molt gran!!! La primera vegada que vaig tenir ocasió de parlar amb els Gossos... en un concert genial a la plaça Gala-Salvador Dalí, que estava fins als topes!!!
































L'any 2006 hi vaig anar a veure Pastora, però no hi ha fotos...


I al 2007 vaig veure-hi el senyor Josep Thió, que presentava el disc "5000 nits", amb una plaça de l'Ajuntament que a les 7 de la tarda estava plena de àvies amb moltes ganes de xerrar i que no els va agradar gens que es tirés fum en un concert.





Finalment, l'any 2008 sí vaig poder veure als Menaix a Truà!!! I també en Marc Parrot, amb el seu espectacle ple de sorpreses!!

















I aquest any, edició de luxe amb grups que m'agraden tant, com...



I una mica de karaoke!!! :)

1 comentari:

  1. que jovenets que os veieu, em sembla que ja ho vaig comentar no!?? jeje
    muaks

    esther

    ResponElimina