dimecres, 16 de febrer del 2011

R.I.P. O.T.

Sé que us estranyarà aquest post, vinguent de mi que mai he vist O.T. i més d'un cop m'he ficat amb els triunfitos. Però és que ara em fa pena que ho treguin per baixa audiència. "A tots els porcs els arriba el seu Sant Martí", diu la saviesa popular. Segurament de tots els programes de telebasura, aquest era el més passable, el menys telebasura. Com a mínim cantàven, i no feien (o no tant) xafardaries sobre els concursants com passa a Gran Heramano, Mujeres y hombres y viceversa i altres tipus de programes dolentíssims que segur que fan però gràcies a déu no sé de la seva existència.

Indirectament Operación Triumfo va formar part de la meva vida, de la meva adolescència.

Recordo unes vacances a Itàlia, quan tenia 13 o 14 anys que al cotxe sonava un cassette gravat (pirateria de l'època) amb versions de Disney cantades pels triunfitos. Aquells sí que van triumfar: el Bisbal (que ara em fa peneta amb tot això que li ha passat amb el twitter), la Chenoa amb el seu hit "Cuando tu vas" (qui digui que no s'ha motivat ballant-la en alguna festa major de barri, menteix), el Bustamante, i companyia (bé els altres van passar sense pena ni glòria).

També recordo unes colònies amb el MIJAC en l'època de la Beth (sí aquella que ara canta en català perquè els familiars li comprin discos, i que fa tanta ràbia pel seu darrer videoclip), quan vaig conèixer aquesta senyora que duia rastes i vaig descobrir el seu hit eurovisiu ballant-lo havent sopat mentre els monitors ens preparaven el joc de nit.

A partir d'aleshores no n'he sabut res més del programa ni dels triunfitos (apart de que hi apareixia un tal Risto Mejide que putejava als concursants i això va fer que tornés a pujar l'audiència).

Com ja us vaig dir un dia i un altre, hi ha situacions amanides amb una mica de música, que sense saber-ho sempre més que l'escoltis et recordarà aquell moment. Així doncs, m'agradaria tenir un record per tots* aquests personatges que van posar banda sonora (entre moltíssims altres!!!) a aquells anys de la meva vida.


Hi ha algú que se'n recordi dels noms de tota aquesta gent?


* Tots excepte la Beth... Ho sento, però és que no puc amb ella xD

2 comentaris:

  1. Glò, prefereixo qe treguin el gran hermano... allò és telebasura.
    Que els OT estan ja molt vistos, i qe la gent se'n cansa? els gran hermano encara hi estan més, i malauradament a aqesta societat és el qe més li agrada... és trist qe no treguin GH o els programes aqests qe surt la belen esteban.. entre altres, que surten homes i dones fent veure que volen lligar quan en realitat només volen cobrar i viure del cuento...
    El que em sap més greu, és la decepció que s'han endut els concursants d'OT, perquè estar en aquest programa per a tots ells és el seu somni (encara qe molts no ho entenguem), i s'ho han currat per poder entrar-hi, i que t'esguerrin el somni just quan comença és una putadota.

    ResponElimina
  2. A mi aquests triumfitos primers sí que em van agradar, i penso com la Nú, que gran hermano sí que ho haurien de treure, almenys els triumfitos fan alguna cosa de profit, tot i que tampoc no ho miro, jo, eh...
    m'agradava, però, el director de l'acadèmia, el Joan Vázquez (bé, diria que era el dire), que està fent Hair i que mola un pilot...

    R.I.P, OT!

    ResponElimina