dijous, 3 de febrer del 2011

quan la candelera riu...

2 de febrer. La candelera. Diu la dita popular que quan la candelera riu l'hivern és viu. Queda fred per dies, doncs. Però ja hi firmo si tots els dies de fred han de ser de sol radiant com avui.

Sempre he pensat que el mes de gener és un mes bonic. El primer mes de l'any, amb un cel blau i brillant increïble, amb bons propòsits i molts plans per fer. Però aquest any el gener ha resultat ser més plujós i gris del desitjat. Em vaig perdre el primer Palau de la Música del meu grup preferit i em vaig perdre el grandíssim concert de Els Amics de les Arts i els seus Amics.

Així doncs, esperava amb ganes el mes de febrer (tot i que em perdré el doble Palau de la Música Fi de Festa dels Amics de les Arts... però ho tinc assumit). Els meus amics saben que el mes de febrer no m'agrada gens, és un mes curt i absurd, de d'hivern però sense nadal. Però aquest any serà diferent, he encetat el febrer amb ganes, amb força... I que no decaigui!


Coliseu de Verona (Itàlia)



SOL DE FEBRER - GOSSOS

      

Si fa sol cada dia, tot serà millor.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada