dijous, 24 de febrer del 2011

Naixent cada matí

Avui fa dues sestmanes que vaig començar a treballar. Aquell dilluns vaig fer una enèssima entrevista a l'Ajuntament del municipi veí Quart. No estava nerviosa, ja ho tinc per mà això de fer entrevistes (he perdut el compte de quantes n'he fet des del setembre ençà), fins i tot ho trobo divertit això de fer veure que sóc una persona, responsable, seriosa i madura. Aquesta vegada deuria sonar molt convincent, perquè em van dir que la feina era meva. La cara de incredulitat que em deuria quedar es mereixia un premi, segur.

Ara, dues setmanes més tard, trobo a faltar les tardes lliures, de vagar per Girona sense un rumb fix, d'entrar a botigues i no comprar res per no tenir pasta, d'anar a fer una crêpe al Vasarelli o un cacaolat a algun bar del c/ Joan Maragall o al König a fer un frankfurt; anar a casa la meva àvia a mirar la tele o anar a fer un volt amb cotxe.

És per això, que a partir del mes de març, m'he proposat aprofitar els matins (de moment ja m'estic llevant d'hora cada dia!). Prepararé la bici, un bon llibre (sí, senyors, jo llegint!!), i la crema solar... Al maig ja estaré morena si continuem amb aquest bon temps. Ja se sent la primavera!!!




Jo vaig fent vivint al dia,
naixent cada matí.

[···]

Diga'm que ets feliç,
i que no tens por.
Diga'm que ja ho saps,
que serà millor.
Que no et faltarà la il·lusió.

Pren el sol que et dona vida,
i deixa de pensar.
No et calen musics per viure,
prova-ho i ho veuras.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada