dissabte, 19 de febrer del 2011

Piscis

NOTA:  Pels que els agrada fer lluïr bé el català, permeteu-me la llicència de titular aquest post amb una paraula manllevada de... no ho sé!! Però és que dir "peixos" em fa agafar complexe d'invertebrat amb escates, de Nemo, de carpa de l'Onyar,...


Dia plujós de principis de primavera del 2008,
per Girona i fent de groupis.
Dit això, i des de la meva incultura patent en aquest tema, avui volia parlar de l'horòscop. Ahir, plantejant-me el post que volia fer avui al bloc, em vaig enrecordar d'un regal que em van fer fa 3 anys, quan en vaig fer 20. Una amiga molt especial que va venir de visita a Girona un dia plujós de principis de primavera, em va regalar un llibre estupendu que porta etiquetes com "El llibre que farà feliç Peixos", "Advertiment! Aquest llibre pot provocar fortes pujades d'ego" o "A prova d'escèptics".


Gairebé 3 anys després d'això, continuo amb el mateix esceptiscisme d'aleshores. Això sí, una altra bona amiga, hipercreient en tot aquest rotllo, m'ha estat omplint el cap amb "xorrades" d'aquestes, i arriba un punt que fins i tot he pensat que les coses lliguen. Però no... Com puc tenir tantes coses en comú amb gent que únicament comparteix amb mi haver nascut el mateix mes o el mes abans? Jo crec que la personalitat es forja arran de l'entorn familiar, també per les amistats i la forma en que t'han educat. També hi influeix l'status social (el tenir pasta, perquè ens entenguem), i el lloc on t'has criat (ciutat, ciutat hiperpoblada, poble, poble perdut a la muntanya, etc.).


Així doncs, ahir tornant a fer un vistassu al llibre, i amb l'esceptiscisme corres-ponent, m'ho tornava a llegir. Sensible, imaginativa, discreta, compas-siva,... sí. Altres tantes coses, no. Conclusió: s'ho han patillat. Però vaig arribar a la darrera pàgina, que està escrita del revés (d'aquella manera que per llegir-ho t'has de posar al davant d'un mirall i et sents una mica absurd) i hi havien tantes veritats concentrades que no vaig poder evitar un "Hòstia!!!". Els que em coneixeu, si ho llegiu, flipareu igual que jo, segur.
Una mica de música... HOROSCOPO (Pereza)

PD: Algú entès en el tema sap si s'han canviat les dates de l'horòscop perquè s'ha creat un signe nou??? Ho dic perquè sinó se me'n va el post a la merda... L'he publicat avui que, segons aquest llibre, comença la temporada de piscis.

2 comentaris:

  1. Hola Glòria! La meva filla, l'Aina, també és piscis....
    No sé, jo no hi crec gaire en l'horoscop... i no m'agrada llegir-lo, la veritat... Hi ha gent que li pot condicionar el dia i tot.. I em nego a etiquetar-me amb les mateixes característiques personals dels que han nascut al meu mes..
    Millor deixar pas a les casualitats, a les sorpreses, a la vida que ens va modelant poquet a poquet...en fi...
    La primera foto, maquísima... bons records... de vegades hi penso en ella...

    ResponElimina
  2. jo també sóc piscis! :D

    i sí, segons el nou calendari ara som aquari, però m'hi nego... he estat tota la vida peixos! dels que fan agafar complexe d'invertebrat amb escates!!! (les espines no vindrien a ser les vèrtebres? XD)

    ResponElimina