diumenge, 13 de febrer del 2011

Des de casa

Una vegada, ja fa uns quants anys, arran de la sortida del nou disc de Gossos, vaig fer una crònica de com vaig viure l'audició del disc des de casa estant (gràcies a unes bones amigues que em van tenir informada a temps real i em van fer una grata sorpresa!)

Fa una setmana, vaig seguir des de casa la gran festassa de final de gira de Els Amics de les Arts. Aquesta vegada gràcies a la gent d'Enderrock i tots els afortunats que eren al concert, que per mitjà del Twitter i de mòbils moderns amb internet, explicaven a temps real quina cançó estava sonant i penjàven fotos.
Era diumenge i vaig arribar a casa cap a quarts de 9 del vespre, venia de comprar-me una samarreta al Firarebaixa. Una samarreta de color blau, que en arribar a casa vaig voler comparar amb la meva darrera adquisició que també era blava: la samarreta del Planeta piruleta. Inconscientment me la vaig posar (encara no l'havia estrenat!), i em vaig asseure davant de l'ordinador. Ja feia una estona que havia començat el concert, però tot just estava tocant en Pol Cruells. De seguida va començar el concert dels veritables protagonsites de la nit, i em vaig enganxar al twitter i al hastag (que fins llavors no sabia el que era!) #amicspalau.

Va ser increïble viure-ho des de casa i lluïnt la samarreta de grouppie, tot i que deuria ser infinitament millor ser-hi en directe.

Ara, tenim un futur incert per davant, ells són de vacances i tenen el bloc a mig gas i de lloguer, com si diguéssim...


Però tornaran!!! I quan tornin ho faran més grans que mai. I ho sé (no perquè ens ho han promès), sinó perquè tinc plena confiança en ells i sé que no ens fallaran.

1 comentari:

  1. I tant que no fallaran! Ara, s'els troba a faltar eh... Snif...

    Crec que el dia que donin senyala de vida, la seva web pot petar! :P

    ResponElimina