diumenge, 23 de gener del 2011

Polseres vermelles

Avui us vull parlar de gent. Gent que fa coses grans.

En primer lloc, l'Albert Espinosa Un tio que vaig "conèixer" (des del sofà estant), quan l'Albert Om l'entrevistava al seu programa de tardes. Un tio una mica estrany, que vestia una samarreta de color groc, un paio molt directe, molt sincer, molt de debó. Un tio que fa cinéma vérité. De petit va viure un càncer i les amb les seves pelis et fa veure i viure la part menys crua de tenir una malaltia. "No me pidas que te bese porque te besaré" és una de les pel·lícules que més m'agraden. I és seva.

En segon lloc, en Pau Freixas. Aquest encara el conec menys, però és el director d'una altra peli que m'ha encantat i marcat enormement, escrita juntament amb l'Albert Espinosa. "Herois". Pel·lícula nominada recentment als Premis Gaudí, tot i que no es va endur cap premi (injustament).


directors i actors de la peli HEROIS
  

Aquest parell demà estrenen una nova sèrie a TV3. Des del final de"Ventdelplà", que em sentia orfe de televisió. Em faltava aquella sèrie preferida, que em tenia tota la setmana en ascuas pendent de si en Jaume moria o no, de si en Julià s'embolicava amb la Teresa o de si en David realment estava viu... Però demà aquesta sensació tornarà quan s'estreni la sèrie "Polseres vermelles". No pinta bé, pinta molt bé... I de la mà d'aquests dos cracks tinc la certesa de que no ens decebrà.

I la cançó que sonava a la promo, d'en Lluís Cartes, germà del Marc Cartes (Julià de Ventdelplà ... aquest sí que és irremplaçable! ♥). Per escoltar-la (amb spotify): Lluís Cartes – El teu tresor

3 comentaris:

  1. Jo el capitol de polseres vermelles, ja l'he vist per internet, molt emocionant ja tinc ganes del segon capitol, jo tots els veure per internet, aixi els veure abans que la gent que la veurà per la tele.El capitol l'he vist dos cops, perque es brutal la seriè, tots els personatges estan molt ben fets, els meus preferits son el lleó( Alex Monner) i el roc( Nil Cardoner)!!!!

    ResponElimina
  2. L'acabo de veure! Crec que encara no m'ha atrapat del tot, però m'ha encantat com ho fa l'actor que fa de Lleó i només per això ja val la pena veure-la! ^^

    I també que vulguis que no, està fet a consciència per tocar la fibra sentimental dels espectadors... i això ja m'agrada... :P

    ResponElimina
  3. a mi m'agrada la serie l'ignasi i el lleó m'agrad-en molt com treballen bueno yo soc de reus i diuen que un actor de polseres vermelles es de reus aixi que la serie m'encanta

    ResponElimina