dilluns, 3 de gener del 2011

Profesor Layton (SPAM o recomanació nadalenca)

Vaig a fer una mica d'SPAM (tot i que no hi guanyo res) o un favor a la gent que ha de fer un regal i no va a última hora i no sap què comprar... (condició indispensable: tenir una nintendo DS).



Es tracta del videojoc Profesor Layton. Vaig descobrir-lo fa  potser 2 anys, quan un dia el meu germà estava intentant fer un gos amb escuradents (al videojoc, s'entén), i em va demanar ajuda perquè no se'n sortia. Em va picar curiositat aquell videojoc i vaig iniciar una nova partida. Era El Profesor Layton y la villa misteriosa, una aventura que transcorre en un poble en el qual els protagonistes - Hershel Layton i Luke - han d'investigar una sèrie de coses estranyes que hi succeeixen (l'escena de la nòria em va marcar, és espectacular!!!).

Em va agradar tant que vaig decidir jugar a la segona part anomenada El Profesor Layton y la caja de pandora, on l'acció es situava a bord d'un tren i en un poble fantasma.





Vaig esperar amb ànsies que sortís la tercera part, que transcorre a la Londres actual i a la d'aquí a 10 anys, com ens anuncia el títol del joc: El Profesor Layton y el futuro perdido. Ara mateix porto unes 15 hores jugades i he resolt els 10 misteris del joc, però encara no l'he acabat, em falta atrapar al dolent... estic apunt!!!

Creieu-me: no sóc una gran aficionada dels videojocs, i em costa molt començar un joc d'aventures i continuar-lo, però aquesta saga he de reconèixer que m'ha enganxat: és un joc amb unes animacions molt guapes, una història que t'atrapa i t'hi fiques de ple i farcit de puzzles i enigmes que fins que no els resolts no parar.


Us deixo el trailer d'aquesta tercera part...

2 comentaris:

  1. Són jocs entretinguts, recordo un cop estar amb uns colegues d'acampada por ahí en una tenda i resolíem els puzzles del primer joc de Layton comentant entre tots, quasi a les fosques només amb la musiqueta aquella misteriosa. Quins temps xD

    ResponElimina
  2. Tinc el segon!!
    Sóc de les que em fico histèrica i tempto de mirar la solució per iternet, ara estic encallada amb els camins de volets!
    Els reixos m'han fet aques capritxet!! Petonetets

    Esther amb h

    ResponElimina