dijous, 13 de gener del 2011

tot torna a començar!!

l'altre dia deia que l'any passat vaig començar l'any amb una setmana de retard (tot i que d'això no me'n vaig adonar fins molt temps després, pensant-hi...), aquest any també ha estat així. Els primers 8 dies de l'any vaig estar esperant amb moltes ganes un concert del grup que havia posat banda sonora al 2010 i és per això que es pot considerar aquesta primera setmana una mica com una pròrroga de l'any passat.

Però un cop superat i assumit això, ara sí que tot torna a començar!!!






PD: ja vaig fer servir el títol d'aquesta cançó per un post... perdoneu la poca imaginació, estic engripada!!

2 comentaris:

  1. Que et milloris, viam si deixes enrere aquesta grip tan pesada. Jo encara no em faig a la idea del canvi d'any xD És alló que el dia 1 doncs flipava ple d'objectius i canvis en ment, però realment fins que acabi exàmens i torni a classe per començar totes les assignatures noves, no crec que noti cap millora a priori :)

    ResponElimina