dilluns, 30 de gener del 2012

Exploradors

De petita sempre m'havia fascinat trobar tresors. Volia ser exploradora. Al més pur estil Indiana Jones amb pedres que rodolen i trampes mortals. Al més pur estil Tintin quan troba l'entrada amagada del temple del sol sota la cascada, o quan baixa sota les profunditats del mar a bord d'un submarí amb forma d'orca a buscar el tresor de Rackham el Roig; o com quan l'Eudald Carbonell investiga un vaixell enfonsat al Delte de l'Ebre des de la Guerra del Francès. Vaig ser feliç quan de petita, a Astúries, vaig veure petjades de dinosaure fossilitzades, o quan en un viatge de final de curs ens van portar a passejar-nos pels carrers de Pompeia tot retrocedint milers d'anys enrere. Malauradament no vaig ser jo qui va catalogar aquelles petjades o qui va descobrir el mític "cave canem".

Ara però, puc saciar el meu afany d'exploradora buscant geocaches (altrament dit tuppers amb ninotets de kinder sorpresa a dins), tot escoltant les aventures de l'explorador que he conegut recentment i m'ha fascinat recentment de la mà dels Amics de les Arts.



PD: Sí, ja ho sé, un altre dia també vaig dir que volia ser paleta...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada