dimarts, 21 de juny del 2011

Antònia Font

Agost 2004

Recordo un dia qualsevol d'agost de l'any 2004 que em trobava camí de Cadaqués amb un discman entre mans i a dins hi sonava un disc d'Antònia Font. Es deia "Alegria" i no sé com ni perquè va arribar a parar a les meves mans. De fet no sé si era original o se l'havia baixat algú. Però em va enganxar molt. Recordo també, uns dies després, passant un cap de setmana llarg a casa d'un amic a la Bisbal aprofitant que era la festa major i no podia deixar de taralejar: "Patxanga! Que jo vull només patxanga total!", tot i que el plan d'aquells dies era anar a veure els Pets que no m'agradaven.


Setembre 2007

Després de fer 18 anys i que em regaléssin el disc "Batiscafo katiuscas" i no m'agradés massa, vaig deixar de banda aquell grup que havia posat la banda sonora d'uns estius abans. Però al cap d'un any i mig, al setembre del 2007 vaig topar-me amb una amiga que em va parlar massa bé dels Antònia Font i vaig decidir descarregar-me el disc "Taxi" (no hi ha link a l'spotify...) i resulta que em va encantar!! I així va ser com em vaig reenganxar.


Juny 2008

Miracle!! Els Antònia Font a Girona i de gratis. Va ser espectacular!!! (tot explicat al fotolog). Em van agradar tant que he viscut 3 anys esperant un altre concert d'Antònia Font.


Maig 2011

Després de no sé quants anys (molts) sense tocar, van tornar els Antònia Font amb un disc titulat "Lamparetes". Van venir a Girona a tocar però era molt car... El destí, però, va fer que el fill d'en Joan Miquel Oliver nasqués aquell mateix dia, el concert s'aplacés i el preu variés considerablement, cosa que em va empènyer a comprar entrades per anar-los a veure al cap de 2 setmanes més tard. I un cop allà, al local social de Quart, molta cua, molta gent per ser un dimecres, molt d'ambient, dues parts: la primera el Lamparetes de cap a peus i la segona amb embogiment col·lectiu repassant grans hits. Vaig descobrir que la cançó més intensa en directe de tots els concerts que he viscut és el Wa Yeah (para muestra un botón, us deixo un video d'aquell dia...)






Juny 2011

Divuit dies després d'aquella intensa nit de maig, els tornava a veure, aquesta vegada canviant Quart per Llagostera, canviant la segona fila per una fila indefinida on amb prou feines veia l'escenari. Pavelló ple de gom a gom, gent cantant a pulmó, i molt d'ambient.




Quart, 25 de maig de 2011 (des de segona fila)


Llagostera, 11 de juny de 2011
(tenia molta gent al davant... de fet, la foto la va fer un bon amic que és molt alt!)


Pròximament...

El futur és incert, però les ganes de veure'ls hi són, els concerts són una realitat i l'agenda és ben plena. Espero que el destí es torni a posar de la meva part i tornin ben aviat per terres gironines (i a poder ser, gratuïtament!).

3 comentaris:

  1. Gràcies per fer-me dentetes, Glòria Noguer... espero quedar-me a gust d'aquí a 2 divendres a Sant Cugat, i de gratis, eeeeh!!!! Quan voldràs que et truqui???

    ResponElimina
  2. acabava d'escriure un comentari de la parra i se m'ha borrat, ergo em fa pal tornar-lo a escriure xD eeeeeeergo et diré que la actualització mola molt i que aixís resumidament em que jo també tinc ganes de veure'ls en directe.. jiji! =D


    sit. (no sé com cony es posa nom. xd)

    ResponElimina
  3. Podràs reviure la màgia dels Antònia Font el divendres 22 de juliol a la Festa Major de Salt!

    ResponElimina